Piața globală a tabletelor este în scădere de ani de zile, iar al treilea trimestru din 2022 nu este diferit. Cele mai recente cifre de la IDC arată că vânzările la nivel mondial au scăzut cu 8,8% față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Piața tabletelor continuă să scadă, deoarece consumatorii optează din ce în ce mai mult pentru smartphone-uri cu ecrane mai mari”, a declarat Jitesh Ubrani, analist senior de cercetare la Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker. „Furnizorii de tablete vor trebui să inoveze dincolo de dimensiunile mai mari ale ecranului, dacă vor dori să stimuleze creșterea în această categorie.”
Puteți vedea în graficul de mai sus că toți producătorii importanți au înregistrat scăderi ale vânzărilor în trimestrul 3 din 2022, dar Huawei a fost singurul care a reușit să contracareze tendința. Compania a livrat cu 1 milion de tablete mai mult decât în T3 2021, ceea ce a dus livrările sale totale la 7 milioane de unități pentru acest trimestru.